Microsoft Google'a rakip çıkardı

Masaüstü yazılım devinin bir süredir Microsoft'un şirket içi ağında 'Kumo' adıyla test ettiği arama motorunun ismi belli oldu: 'Bing'


Bing, Microsoft şirket ağı içinde Kumo adıyla test ediliyordu.

Microsoft, son dönemde Apple'la iyiden iyiye kızıştırdığı rekabetin bir benzerini, İnternet araması konusunda Google ile yaşamaya hazırlanıyor.

Firmanın Apple karşısında Windows yüklü bilgisayarların daha ucuz olduğunu vurgulayan ve daha çok amaca hizmet edebildiğini ifade eden reklam kampanyasının bir benzeri, firmanın yeni arama motoru Bing için hazırlandı. Dünyaca ünlü reklam ve pazarlama dergisi Advertising Age'in haberine göre, Microsoft yeni arama motoru Bing'in tanıtımı için 80 ila 100 milyon dolarlık bir reklam bütçesi hazırladı.

Microsoft, Bing adını verdiği ve Live Search'un yerini alacak yeni arama motorunu son birkaç aydır dünya çapındaki şirket ağında test ediyor. Bing'in adını herkese duyurmak amacıyla milyonlarca dolar bütçeyle hazırlanan pazarlama kampanyasının, diğer arama motorlarının verimli olmadığı fikri üzerine hazırlandığı belirtiliyor.

Microsoft, günümüzde yapılan aramaların %40'ının yanıtsız bırakıldığını, yarısının daha önce bulunan ve işe yaramayan aramalardan oluştuğunu ve arama yapan kullanıcıların %46'sının istediği sonuca 20 dakikadan daha uzun sürede ulaştığını ifade ediyor.NtvMsnbc

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

0 yorum:

Yorumunuzun yayımlanması için konu ile alakalı yorumlar yapınız ve yorumlarınızda argo, küfür ya da reklam içerecek kelimeler kullanmayınız aksi takdirde yorumunuz yayınlanmayacaktır.
____________________________________________

!! Yorumuzu yazıp gönder butonuna bastıgınızda 'İsteğiniz gerçekleştirilemedi. Lütfen yeniden deneyin' gibi bir hatayla karşılaşabilirsiniz ama tekrar gönder butonuna basınca sorun düzelecektir